eso14 ben hamilelik düşündüğüm için öncesinde değerlerime baktırmıştım, 4 civarıydı. Hamilelik düşünüyorsan ilaca başlayalım demişti dahiliye doktorum. 25 mg bir hap kullanıyorum. Bir ay içinde düştü, o ay hamile kaldım. Kadın doğum doktoruma da belirttim ilaca devam dedi, şu an 1,60 civarlarında. Doktorum düzenli kullanıp her ay kan verip kontrol edeceğiz doğuma kadar dedi. Yani dengede durması gerekiyor. İlaçla düzeliyor, ben de ilk başta endişelenmiştim ama sorun olmuyor bundan sonra da bir sorun olmaz inşallah 🤗