birtanesi Destinaa Anlatırsam buraya sığmaz ama günün doldu nişanı görmene yada sancının başlaması an meselesi😊😊 ilk mi ???
Destinaa birtanesi evet ilk olacak kısmetse bebeğim erkek nst de sancım hiç çıkmadı sadece açıklık var
birtanesi Semanur72 haklısın ilk olunca insan çok yabancı🌺. İstersen gdiip görünebilirsin ama sezeryan demiyorlar devllette diye biliyorum😊
birtanesi Semanur72 almıyorlar 40+5 doğum yapmış biriyim. Soruyorlar yatış verelimmi yoksa bekleeyelimmi diye yada bebeğin durumuna bağlı. Ben 2 doğumumda da bekledim 40+5 kucağıma aldım iksiini🌺😊
birtanesi Semanur72 evet çok şükür normal oldu. İlkinde 2,5 gün sancı çekmiş biriyim yani insan ne yaşayacğını bilmiyor😊😊😊
Semanur72 birtanesi birtanesi bendenbır hafta önce gıtmıştım hastaneye bana normal doğum oldugunu soyledı ama açılman yok dedı açılma olmasa ne olck çok merak ettim
nursaritas Buseninannesi_21 aynı durumdayız canım yarın kontrol var ilk başlarda şak diye çıkacakmış hissi vardı şimdi ise sanırım içimde dişlenecek doğuramayacak gibi hissediyorum kendimi