Purpura26 Göbeğim doğum yerimin üstüne düşüyor ve terleme yapıyor dolayısıyla koku oluyor. Günde 2 kere duş alıyorum ama faydası yok. Doktor da nemli tutma demişti ama bu durumda çok zor ne yapmalıyım? Enfeksiyon kapar diye korkuyorum.
Bstg Purpura26 ben sürekli peçete koyuyordum üzerine de iç çamaşırımı cekiyordum düşmüyordu peçete hep kuru kalıyor öyle
Yesil_123 Purpura26 canım tentürdiyotla ve gazlı bezle sil kuruduktan sonra peçete koy büyük bi tülbentle sarabilirsin
Purpura26 Bstg denizz1009 Nazli_ayar Peki karnınızı sardınız mı? Doktor 6. Haftadan sonra korse kullan şuan sarabilirsin dedi ama neyle sarcam bulamadım.
denizz1009 Hani bu bebek tülbentleri oluyor ya ince beyaz. Bende ondan vardı evde onu koymuştum ama sık sık değiştiriyordum. Rahat etmiştim biraz öylelikle terlemede olsa ıslak kalmıyordu.
denizz1009 Purpura26 bana en başında hastanede korse taktılar eve geldikten sonrada 1 hafta kadar o korseyi kullandım. Sonrasında sarmadım hiç ama keşke sarsaydım diyorum hep.
Nazli_ayar Purpura26 Daha doğum yapmadım ☺️ ama annem yengemler falan gördüm yani. Pamuklu bir bezle sarmalisin hem terletmez terinide alır. Eskilerin pamuklu çarşafları oluyo ya yorgancilarda falan vardır belki bir sor onlardan biraz kestirirsin iyi olur. Yada bandajlarin geniş enli olanlari var o da olabilir belki
Eski9 Purpura26 pudra falan dökmeyin doktorum bana terleme yaparsa gazlı steril bez koy terlemesin dedi ikinci doğumda yaşamadım ama ilk doğumda çok kötü pişik olup koku oluşuyordu madecasol kullanıyordum sürekli çok iyi geliyordu
Purpura26 Eski9 havalar biraz serinledi eğer serinlemese benimde öyle gidiyordu. Dediğin gibi yapıyım çok saol
Yasemin_in68 Purpura26 bebek pudrası dök canım ince bi örtü koyabilirsen araya öyle yap istersen koku pişik olmaz o zman pişip koku yapıyo olabilir sudocrem de sürebilirsin çok duş almakta enfeksiyon kaptırmaz mı bemce doktoruna bi görün enfeksiyon kalmışta olabilir 😢