Dilaraatrkgl Kızlar kalbim hızlı atıyor korkuyorum panikliyorum hemen böyle olması normal mi ? İnternette normal diyor doktor da çarpıntı olur dedi. Sürekli halsizim yatıyorum bulantım da oluyor hayattan zevk alamıyorum bu durum geçecek mi çok üzülüyorum 😭
Erva4104 Dilaraatrkgl bundan aylar öncesine gittim resmen bunların aynısını bende yaşadım ama 1 kac aya geçer inşallah hamileliğin tadına 4. Aydan sonra varacaksınız insallah sakın olun olumlu düşünün her zman
Asena17 Dilaraatrkgl bende 7 haftalik oldum bende oyleyim carpinti yok da halsizlik bikkinlik var icim daraliyor surekli uyuyorum buanldim baya 😪
Dilaraatrkgl Erva4104 insallah insallah çok mutsuzum zaten panik atak olduğum icin hastalıktan çok korkuyorum. Şimdi kalbim böyle atınca olecegimi düşünüyorum çok sacmaliyorum 🥺
Erva4104 Dilaraatrkgl alhhin izniyle hepsi geçecek benim miniğim şimdi yanımda uyuyor onu izledikçe inanamıyor ve 9 ayın nasıl geçtiğini düşünüyorum hepsi geçiyor tadını çıkar