Merhaba arkadaşlar, 23+4 haftalik gebeyim, bugune kadar gayet normal gidiyordu her şey fakat bugün kanamam oldu, muayeneye gittigim hastanede nobetci kadin dogumcu olmadigindan baska bir hastaneye basvurdum sag olsun doktor hanim cok ilgilendi, muayenede herhangi bir sorun olmadigini soyledi alt muayenede ise aktif kanamam oldugunu gordu, igne ve ilac yazdi daha once boyle bir sey basina gelen var mi bu haftalarda yardiminiza ihtiyacim var erken dogum riski olabilir devam ederse falan dedi doktor😥