Kuzucukumsu Aşı için doğum sonrasını bekliyordum. Benim gibi doğum sonrasını bekleyenler doğumdan hemen sonra mı yaptırdınız beklediniz mi biraz? Doğumdan ne kadar sonra yaptırdınız? Hangi aşıyı tercih ettiniz
Mores Kuzucukumsu aşı hakkı tanımlandığında bebeğim 2,5 aylıktı. Önceden çıksaydı yaptırırdım bence farketmiyor sonuçta tek besin yine anne sütüyse.
Omerhatice Kuzucukumsu 1 ay likken ilk dozu oldum gecen haftada 2. Son dozu oldum kizim bu akşam tam 2 aylık oluyor ☺ biontech oldum
Ysmmmnn Kuzucukumsu bende burda bekleym doktorum bana biontech olmaz demişti canlı aşı oldupu için ben doğumdan sonra biontech olmayı düşünyrm
Kuzucukumsu Bana hamileyken sinovac önermişti. doğum sonrası biontech olabilirsin dedi hem koruyuculuğu daha yüksek dedi. Ama ben bilemedim 🤷♀️