Merhaba kızlar bugün kontrolden geldik morallerim çok bozuk 28+2 yiz doktor suyu normalden biraz fazla dedi tüm organlarına baktı haftaya şeker ölçümü için tekrar çağırdı. İnternette bu sıvının fazla olmasıyla alakalı o kadar çok kötü şey okudum ki ağlamamı durduramıyorum. Sizden başına gelen var mı bi problem var mıdır çok korkuyorum bebeğim için 😢