Deletedmom93428 benimde sancım çıktı daha erken olduğu için iğne vuruldum doğum geciktirici tarzı bişey ama malesef beklemedi kızım 😊 ertesi gün sadece kahvaltı hazırladım uzandım aniden suyum geldi mecburen sancım olmasına rağmen acil sezaryene alındım açılmaya o kadar takılmayın bol bol yatıp dinlenin 🥺