Kızlar 38 haftalık gebeyim nişan illa kanlımı olmalı jelimsi beyaz bir sıvı geliyor birşeyşer akıyormuş gibi geliyor bu gün sabah 10 da kontrole gittim bebeğimin iyi olduğunu söyledi nst de birşey çıkmadı şu an saat 20.00 3 gündür ara ara sancım oluyordu iki gündürde kasık ve bel ağrım var doktora söylediğimde normal dedi karnımda herhangi bir sancı yok ne yapmalıyım