Seda6019 Kızlar benim sol tarafımda göğsümün altında tam kaburgam sanki şiş hissis o kısım ama içten içten cok acıyor. Doktor normal bir durum dedi ama bu nasıl acı ya sizde yasıyor musunuz bunu ?
unemere Seda6019 benimde öyleydi çok kötü acıyordu burada yazılanlara baktım bi kaçı sütyen sıktığı için olduğunu söylemişti gerçekten de haklılarmış göğsümü rahat tutucak sütyen takmaya başladığımdan beri acısı azaldı. Sizde deneyin isterseniz 🌸