Kızlar 36. haftam bitmek üzere. Hamileliğim boyunca düzenli olarak hep ağdaya gittim. Ancak artık ara ara sancılarım oluyor diye ağdaya dahi gitmeye korkar oldum. Çünkü canım acıyor diye geriliyorum ağda esnasında. Sizce doğumu tetikler mi?? Sizler ne durumdasınız? 9. Ayda ağdaya gidenleriniz var mıdır??