Elsu26 sulekbly hiç bir yan etki olmadı ilk dozu vurundum 2-3 hafta önce ne acıdı ne ağrıdı hemşirenin de eli maşallah çok hafifti iğnenin girdiğini bile hissetmedim 😊
MercimekveAnnesi16 sulekbly ben tek doz vuruldum belki ondandır ama 2 gün kolum şişikti kızardı ve ağrısı oldu sonra geçti
Derya2867 sulekbly ben ilk dozu 20inci haftada olucam valla ne gibi yan etkiler yapıyor merak ediyorum
Lady18 Ben 2. dozu Dün oldum . Dünden beri kolum kalkmiyor. Hafif ateş, halsizlik ve baş ağrısı yaptı bende.
demirmommm sulekbly Bende haftaya olacağım post açmıştım korktuğum için genel olarak yan etkisi ağrı oldu ama iğneyi hissetmedim yazmıştı arkadaşlar.
Elcnbykckr sulekbly ilk dozu yaptrdım 4gün kolum ağrıdı hele ilk iki gün ağlicaktım o derece bence hemşirenin Elide ağırdı vurduğu gibi ağrı girdi zaten
DemetF sulekbly ben dun oldum kolum dun cok kotu agriyodu boynumdan baslayarak atesim de vardi.bugun kolum daha az agiryor atesim yok