Bugün kontrole gittim keseyi gördü 1 hafta sonra kalp atışı için gelebilirsin dedi yalnız aklıma gelmedi o anki stresle içinde bebek görünüyor mu diye sormayı bir arkadaşım belki boş gebelik keşke slrsaydin dedi kafam karşıtı şimdi içimi kemirir bu düşünce beni
Yalnız kaç haftalık olduğuda söylenmedi regli günüme göre hesapladığımda 4+5