bilnazo68o Benimde ilk doğumum çok zordu😓😊 2,5 gün sancı çektim senin gibi sunide yedim😊. 2. Doğum evet daha kolay oluyor ve dikiş ya 5 oluyor yada hiç olmuyor benim 5 dikişim olmuştu🤲🌺. Devlette oldu inanki sana söyleyeceğim tek şey merhametli ebelere denk gelmek🤦😊😊🌺🌺