Burcu_NFUE Ayse4423 evet kullanıyorum sabahları aç karnına içiyorsun yada yemekten yarım saat önce . Ama benim midemi bulandırdığı için ben tok karnına içiyorum . ama aç karnına içtiğin daha etkili
HilalYlmz Ayse4423 ben ilk başlarda kullanıyordum ama yan etki olarak ishal yaptı bırakıp ferruma başladım
Mom654 Ayse4423 evet kullanıyorum ama ben tok karnına içiyorum ilaçlarla birlikte aldığında etkisi azalıyor denmişti kullandığım ilaçlardan bir iki saat sonra kullanıyorum
Ozgeselin- Evet ben de kullanıyorum hatta bugün sonuncuyu içtim haftaya kontrolümüzde yenileriz belki
muges44 Bende kullanıyorum kansızlık çıktı kullandığım hâlde bu seferde doktorum 2 doza çıkardı🤦🏻♀️Bakalım kanlılaşcam mı😂🤔
Elfelf475 muges44 pekmeze limon sıkıp yiyin bir kaşık da olsa o da çok etkili ben ilaç kullanamıyorum kocaman geliyor bunu yapıyorum 🤭
Blueedreamssx muges44 Bende o ilaçtan kullanıyorum artık mahvolmuşum halsizliklerim çoğaldı acaba o ilaçtan mı değil mi diye düşünmeye başladım
muges44 Elfelf475 Yaaa pekmezde küçüklüğümden beri hiç sevmem inanın kokusu zehir gelir bana annemin zorla yedirmelerinden kaldı bu bende🤭ama deniycem çok sağ olun🙂💐
Elfelf475 muges44 bana kayınvalidem yolluyor şekersiz yapıp aslında öyle doğal bulsanız daha iyi kokmuyor o şekilde pek
muges44 Blueedreamssx Afedersiniz bende sadece kabızlık sorunu yaptı ama aşırı değil, herhangi bi hâlsizlik hissetmedim hiç