yamacinannesii Kızlar merhaba 2 haftaya yakın bir süredir sağ kasığımda ağrı vardı kontrolde doktorum genel cerrahiye gitmemi söyledi gittim doktor bana yarın sabahtan gel batın röntgen çekilceksin dedi yani direk karnımdan çekilicembir problem yararmaz mı yani bana zararlıymış gibi geliyo hiç çekilen oldu mu
eylusko yamacinannesii ben radyoloji teknikeriyim . ağrı için genel cerrahi röntgen istemez yanlış anlaşılma vardır büyük ihtimalle MR çekilecekksınız .. hee röntgen diyorsa bence çaktırmayın rontgende x isini var ama MR da yok . büyük ihtimalle apandist den şüpheleniyor. apandist zaten röntgen de gözükmez .doktor değiştirebilirsiniz. elle muayne yaptı mi? eliyle bastırıp çekti mi karninizi?
Akademisynanne yamacinannesii merhaba ben de nükleer fizik uzmanıyım. Yukarıda da belirtildiği gibi mr istenmiş olabilir ama zaman kaybetmek istemezseniz direkt farklı bir yere gitmenizi öneririm. Vücudun başka bir bölgesinde olduğunda kurşun koruma ile çekim yapılsa da bunu da çok zorunlu durumlarda tercih ediyoruz. Sizin çekiminizde kurşun koruma da mümkün olmayacaktır, görüntüyü etkileyeceği için. Geçmiş olsun🙏🏻
AslanAlp yamacinannesii bende aynı haftalarda bileğimden çekildim yelek giydiriyorlar az da olsa risk var tabi
Mybabeela yamacinannesii yani ben sizin yerinizde olsam başka bir hekime de giderdim, ışını direkt karın bölgenize alacaksınız kafa vs olsa karın bölgenizi korurdunuz
Mybabeela İlk üç ay çok sıkıntılı olurdu röntgen çektirmek şu an dr da gönderdiyse muhtemelen bir sorun cıkmaz, apandisitten süphelenmislerdir, ama size tavsiyem yarin oraya gitmeden başka bir doktora da görünmeniz
yamacinannesii eylusko evet kasık bölgeme bastırdı kadın doğum ultraoson yaptı mı dedi dedim yaptı ama onlar sadece bebeğe baktı bana dedi tamam senden röntgen istiycez dedi sonra sekreteri dedi yarın sabah bu kağıtla röntgeni çekilebilirsin dedi
Mybabeela yamacinannesii bi de kasık ağrınızın dışında bulantı ishal gibi belirtileriniz var mı? Kan değerlerinize bakıldı mı?
yamacinannesii Mybabeela kan değerlerim iyiydi ishalim yok ama mide bulantısı ve kusmam var bir iki gündür
eylusko yamacinannesii apandist için röntgen çekilmez. ben bu isin icin deyim ilk defa duyuyorum başka da bisey demiyorum 😂
Mybabeela yamacinannesii yamacinannesii işte gebelik olunca tanı koymak sıkıntılı kendinize iyi bir genel cerrah arayin bence, aksatmayın apandisit şakaya gelmez bir an önce gidin
yamacinannesii eylusko ay ben gitmiyim yarın o zaman başka doktora gitsem daha iyi olucak çok teşekkür ederim
yamacinannesii AslanAlp bende var diye biliyorum bi de direk karından çekilcek benim bildiğim eöntgende kırık çatlak ezilme vs için çekilir yani bi arkadaş var burda az önce o yanıtladı çektirme diye gitmiycem başka doktora bakmak en iyisi