Leylaleilaa Canım şimdi böyle olmanın rahatını çıkart derim 6.buçuk aylık benimde karnım şişti rahat hareket edemiyorum arkadaşların da dediği gibi bi sorun yok iç karnın geniştir bide ilk gebelikte bazıların çıkıyor bazıların çok hafif çıkıyormuş benimki buyuyenlerden oldu buda beni biraz zorluyor tabi 😊