Kalcamin biraz ustu ozellikle tutulmus gibi batiyor ve cok agriuor bazen oturup kalktigimda bile adim atamiyorum malesef ama gunde 9 saat ful ayakta calisiyorum malesef bundan galiba firsatiniz varsa dinlenin ama oluyormus genellikle sirt ve bel agrilari🙃