eda_erdogan Gebelikte oluşan genital bölge kararması geçermi acaba yoksa tek bende mi oldu hormonlardan kaynaklı çok kararma oldu 😏
Maideee1 eda_erdogan bir yemek kaşığı karbonat bir yemek kaşığı süt karıştırıp sürün ardından limonla ovalayın diyorlar iyi oluyormuş. bende deneyeceğim haftada iki üç kez düzenli yapmak lazımmış
elisa123 eda_erdogan bende de oldu doğumdan sonra geçiyormuş çevremde arkadaşlar sordum insllh geçer 😒
Sibel-99 Ayy benim dee kasıklarım koltuk altı hatta göğüsümde de cok kötü yaa resmen kendimden tikseniyorum biri faydalı birşeyler kulanıyorsa paylaşsın lütfen
Berfin2121 Maideee1 ben denedim olmuyor üstelik koltuk altı kararmasından nefret etigim için lazere bile gitim benbeyazdı hamilelikte çizgi çizgi kararmalar gögsümde çok fazla var neten baktım geçiyormuş diyolar inşalah geçer
Beyzabcr Bence oyle sürmeli seyler doğumu tetikleyebilir. Dogumdan sonra caresine bakmayi dusunuyorum🤣
eda_erdogan Aynaya bakasım gelmiyor psikolojim bozuldu simsiyah oldu nerdeyse,bende kendi kendime canımı sıkıyorum kendimden iğrendim soğudum
Burcu_NFUE mor_menekse1 şimdi o kılları alırsan doğumdan sonra dökülmezler aksine kalın kalın çıkmaya devam ederler . şuan almazsan doğumdan sonra dökülürler anlamazsın BİLE ne zaman döküldüklerini
Burcu_NFUE mor_menekse1 kıldanmı utanıyorsun ?? Saçmalama bacım tabikide kalsın sakın alma o kılları . kıl utanılacak bişey değil göbekte hormonların etkisiyle çıkan kıl sonuçta
Defnemmmmmm elisa123 2 buçuk yıl önce doğum yaptım geçmedi hatta ne kremler jeller kullandım tam açılma olmadı 14 haftalık hamileyim açık kalan yerlerde karardı şimdiden tek çözüm tek seanslık lazer olduğunu duydum doğumdan sonra inşallah yaptırıcam😁