Deryaerbil üç aydan sonra öneriliyo. Doktorum, ben olsam yaptırırdım, gebelerde tedavisi yok, yaptırmanızı öneririm dedi. Ben de tam 29+4te yaptırdım. İkinci dozum da 3 Eylül’de 32+4te. Şükür kol ağrısı dışında hiçbi yan etkisi olmadı. Yaptırırsın keşke yaptırmasaydım dersin, Allah korusun korona olursun, keşke yaptırsaydım dersin. Her ikisinde de keşke var bence. Ben yaptırdım kafam rahat. İnşallah şifa olur, bol bol antikor olur bebişime 🤲🏻🥰