MelH ilk dozu 18 haftada oldum çok kötü oldum çok ağır geçirdim kol ağrısı 1 gün sürdü 3 üncü gün tat koku kaybı 10 gün sürdü baş ağrımla birlikte .bildiğiniz korona belirtileri yaşadım 10 gün sonra geçti . İkinci dozu da 2 hafta önce oldum sadece hafif kol ağrım az halsizlik oldu o kadar . İnşallah senin de hafif geçer . Çok geçmiş olsun