Nurciv ben adetin 2.günü hormon testi verdim sonra klomene başlattı doktorum 5.günü gittiğimde 1 tane yumurta oluşmuştu 17 mm çok düşük ihtimaldi tutması sonra bana çatlama iğnesi verdi 1 gün sonra vuruldum ve çatlama iğnesinden 2 gün sonra aşılama oldum aşılama işlemi sizi tüp bebek merkezine yolluyor doktorunuz eşinizin spermleri orada işlemden geçiyor yıkama deniyor aslında kaliteli olan spermler ayıklanıyor sonra doktora götürüp sizin yumurtanıza yakın enjekte ediyor 15 dk kadar yatıp kalkıyorsunuz acısız bir işlem çok şükür ilk denemede tuttu şuan 34.haftalık hamileyim ☺️ Umarım sizde kısa sürede hamile kalırsanız