Alyamelekeren Pinkmom amin canım inşallah rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin çocuğu olmayan isteyen tüm kadinlarada nasip etsin insallh kimseyi evlat kokisundan mahrum etmesin
Bebegmibkliyrm Benim evlendigim aysan itibarn mantar olmaya basladim vardi. Kasinti akinti beni bitirdi artik. Ama komple gecmio . Fitili kullan gecio sonra yine bi zaman sonra tekrarlio. Ben ozellikle dikkat ettim idrarimi cok tutunca ve gun boyu cok az sunicince hemen ama hemen tekrarlio. Hamileyim hala var hatta bugun eczaneden doktor fitil yazdi onu aldim . Bakalm bu fitil gecircek mi komple
Miniklerim03 Benimde vardı ve artık kasımaktan ölüyodum ilkinde farklı bi fitil verdi dr gecirmedi sonra gecmedi diyince değiştrdi daha etkili bişi verdi ve 2 haftadr o kadar rahatımki anlatamam cok şükür gecti