papatyaanneee Kızlar merhaba 35. Haftadayım bugün başlayan çok ciddi iştahsızlığım var hiçbir şey yemek istemiyorum bu haftalarda böyle bir durum yaşayan var mı ?
Berfin2121 papatyaanneee ben yaşıyorum gün içinde mecburi kahvaltı ediyorum yada bişeyler yiyorum canım hiç biley çekmiyor sadece meyveden sogumamışım onu yiyorum oda karpuz 🙃 bende 36 haftadayım 10 gün sonra sezeryan olucam bebegim çokta kilolu olcagını sanmıyorum
ysmnklc papatyaanneee 38 deyim senin haftalarında başlamıştı iştahsızlık hala devam ediyor canım hiç bişey istemiyor niye böyle oldu bilmiyorum 🤷♀️
ysmnklc Berfin2121 ay aynı durumdayız bende 38 deyim zorunlu yiyorum resmen Bi anda gitti iştah sıcaklardan yada göbeğin çok büyüyüp ağırlaşmaktan bilemiyorum. Dediğin gibi çok Bi kilo almazlar bu ay 😕
Berfin2121 papatyaanneee ben 20 gün önce kovit geçirdim 80 kloydum 76. Klo olmuşum bugun doktor kontrolünde dartıldım 4 klo vermişim ama çok zordu hala kemik agrım öksürük halsizlik var böyle giderse bebegime nasıl bakarım bide 2 ci çocuk
papatyaanneee ysmnklc Benimde hiçbir şey istemiyor ya doktorunuza sordunuz mu bu durumu benim haftaya kontrolüm var haftaya sorucam artık
Berfin2121 ysmnklc önemli olan dogduktan sonra sütlümüzle kilo almaları oglum 4 klo dogdu süt içmedi mamayla besledim olan kilosuda giti aptamil kabız yaptı digerleri tek yetmedi gelişimi için yani rabim herşeyin hayırlısını versin🤲