Dün doktora kontrole gittim 12 mm yumurta goruyorum dedi dun dongumun 25. Gunuydu dun adetimin 3. Gunu klomen kullandim yumurtam catladi 25. Gunde tekrar yumurtlama olur mu acaba gelisirmi kist olarak mi kalir esim 2 gune gidicek is geregi doktorum 4 gune catlar dedi napicagimi şaşirdm gunde kac mm buyur yumurtalar kafamda deli sorular