Merhaba Canım Anneler ve Anne adayları
Bugün evde eşimle konuşurken MASAL ismini istediğini söyledi. Benim ismim çift (GÜLŞEN GÖRKEM Eşimin ismi de ERÇİN) aslında cocuguma çift isim koymak aklımda yoktu ama ortak kararımız olsun bir isim babası seçsin bir isim de ben seçeyim istedim. Önüne veya arkasına uygun gelecek isim onerilerinize açığım. Bir de benim babaannem anneannem halen hayatta,hani onların da kolayca soyleyebilmesini düşünerek isim olursa kimsenin gönlü kırılmamış olur. Merakla ve heyecanla önerilerinizi bekliyorum. Malum bu konu artık şekerimi zıplatmaya kadar vardı:) (235 çıktı da) Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun. Kendinize iyi bakın