Nefesimm Aaa bende eskiden yakacık a oturuyordum bekarken 🤗 şimdi esentepedeyim. Randevu almam gerekşr mi bir sorsanız kendisine. Ben şimdi yarın tatile çıkacağım ay başı gibi muayne olmak istiyorum durumu mu anlatsanız kendi doktoruma 3 gün önce yazdım tatile çıkabilir miyim diye hala cvp vermedi arıyorum açmıyor gidiyorum ilgilenmiyor çok üzülüyorum gerçekten 😑