gul544 kızlar merhaba çok heycanlıyım yarın kontorlüm var tedirgginlikte var içimde kalbi atıyormu vs benim gibi olan varmı 😔
373437 gul544 tabiki hepimiz öyle bizde 19 haftalık olduk Eylül de kontrolümüz var Allah nasip ederse .ama hiç öyle olumsuz şeyler düşünme 🤨 Allah büyüktür inşallah sağ Salim kucağımıza alıcaz 😻😻
Caglaluna gul544 bennn 🥺 hem heyecan hem korku oluyor. Buna engel olamıyorum 🌸 Rabbim evlatlarımıza sağlık versin o minik kalpleri hep atsın ❤️
Pelinssoglu gul544 o her zaman olacak hareketlerini hissettiğiniz zaman da bazen oynamadığında bisey mi oldu acaba diye düşüneceksiniz bende öyleydim çünkü bi an önce doğsalarda sağlıklı sıhhatli 🤲🏼