KIZLARRRRRR 😀Babaannemin tavsiyesi ile erik kaynattim suyunu ictim ve erikten 10 tane yedim ve kuru erik ..Lütfen deneyin lütfennnnn:) Hemen size iyi gelecektir..Hatta uzerjne kayisi meyvesuyu içmiştim garanti olsun diye ishal oldum …Ama onu da hemen toparlamak demli 1 bardak çay içtim..Sizlere de iyi gelecek eminim kabızlığı olanlarla paylaşmak istedim Allah herkesin kabizlik sorununu çözsün