BabyYoda Öncelikle bana sabırla cevap veren herkese çok teşekkür ederim sezaryenle alakalı o kadar çok post açtım ki artık soru sormaya çekinir oldum 🙄🙄 kızlar benim yarın yatışım yapılacak perşembe doğum ama yarın refakatçim olmayacak yanımda,perşembe sabah erkenden gelecek hastane bunu problem eder mi ?
02112017 BabyYoda bana sezeryanda pandemi nedeniyle ziyaretçi almayacaklarını sadece yanımda bir kişi kalacağını söylediler canım
BabyYoda 02112017 Burda 1 ziyaretçiye izin veriliyor 1 tane de refakatçi ama işte onun bir gün geç gelmesini problem ederler mi diye merak ettim
gokcekocyigit07 Aaa ne zaman günün geldi kız senin 🥰 ay hadi hayırlısı sağlıkla kavuşalım hepimiz, bana da dua et Allah aşkına, gün almadık da en geç Ekim 5 dedi nasipse, Allah kolaylık versin arkadaşım, hastane problem etmez ayrıca 😉
BabyYoda gokcekocyigit07 Gülşen bacımızın yatcaz kalcaz yatcaz kalkcaz dediği yerdeyim 😬 etmez olur muyum hiç ya kalbim ağzımda atıyor hepiniz için dua ediyorum 🤲🏻🤲🏻
gokcekocyigit07 BabyYoda ayy nasıl heyecanlandım ben bile hadi hayırlısı, bende oyle hepimize dua ediyorum özellikle de bizim gibi evlat hasreti çekenlere 🥲🤲
Eylem_kaya07 Problem olmaz çünkü bir şey yapmıyorsun serum falan tek veriyorlar test yapıyorlar o kadar eltim doğum yapacaktı yatış günü kimse yoktu doğum yapacağı gün saat 7 de hastaneye geçtik refakatçi olarak