Gizemkerem Arkadaşlar herkese iyi akşamlar bugun kan testi verdim ve enfeksiyon çıktı bunun üzerine aksef verdi doktor antibiyotik 4 aylık bebeğim var emzirip bu ilacı kullanan anneler var mi cevaplarsanız sevinirim cok üzgünüm bebeği etkileyecek diye 😔
Minigimyolda Gizemkerem ben 8 gün önce sezeryan doğum yaptım şuan kullanıyorum aynı zamanda emziriyorum emzirdiginizi söylediniz mi
SevvalEce Ben daha 1 haftalık lohusayken vermişti iki ay sonra tekrar kullanmıştım, içiniz rahat olsun çok iyi bir antibiyotik kısa sürede etkisini gösterip iyi geliyor. Emzirme sürecimde bebeğime de herhangi bir etkisi olmadı.