Crn_32 Kızlar hamile bir bayana cirkinleşmişin lekelerin çıkmış denir mi ya bu insanları artık anlıyamıyorum bazı insanlar okadar kötü kime ne laf sölesem üzsem derdindeler hamile hassas dönemde olan insana söylencek laf mı bu ya insanlar çok acımasız gercekten çok siz olsanız bu durumda ne tepki verirdiniz ben öyle kala kaldım bişey diyemedim ağrım vardı o an sustum kaldım normalde olsa susmam agzının payını verirdim uyarırdım ama o an bişey oldu sustum kaldım Eve geldim üzüldüm ya ben bir hamile bayanım hassas dönemden geciyorum karşımızdaki insanların biraz daha anlayışlı olup ona göre davranması gerekken tam bu dönemde hepimiz kazık yiyoruz milleten kimin ne olduğu bu dönemde çıkıyor gercekten Allah herkesin karşına iyi insanlar cıkarsın başka nediyebilirimki
FusunF Crn_32 onaneymiş alla alla ben olsam sey derdim bu halimle bile senden güzelim sen ona bak 😂 ayrıca ben kimseye böyle seyler diyemem nasıl diyorlar 🤷🏼♀️
FusunF Crn_32 boşver takılma bence amacına ulaşmış olmasın bunu diyenin yüzü güzel olsa ne olur kalbi cirkin 🤢
Clementinee Crn_32 çirkinleşmişsin lafını başkasından duymak evet can sıkıcı ama eşimle bazı değişiklere beraber gülüyoruz 😅 hamişiz sonuçta olağan şeyler doğumdan sonrasında çokta güzelleşicez hiiiç takma canımmmm her halimizle gerçekten çok güzeliz ve özeliz🥰😍😍 herşeyden önemlisi bebişimzn sağlığı..
[silindi] Crn_32 ağzı olan konuşuyor bende aynaya baktığımda çirkinleştiğimi fark ediyorum ama birinden duysam çok üzülürüm sinirlenirim ima edenler oldu yüzün değişmiş falan dövesim geldi. Yani boşver ne kadar çirkinleşebiliriz ki bebeğimizden daha mı önemli. Bebek nasıl iyi mi diyecekleri yerde çirkinleşmişsin demeleri Bunların dedikoducu fesat insanlar olduğunu gösteriyor bana. Kimisi de öyle boşluğuna gelir kız mı olacak gibilerinden ima eder..ama insanlar hevesi kursakta bırakmaya yer arıyor. Benim güzelliğim karnımda diyin geçin hepsi geçici şeyler nasılsa
Crn_32 FusunF diyen kayınvalidem canım okadar sinir oldum ki kendi de bu dönemden gecti kaç tane cocuk dogurdu lekeleri var gelmiş bana laf ediyor bişey derdim ama o an ağrıdan sesim cıkmadı
Crn_32 FusunF aynen öyle canım malesef diyende yakınım kayınvalidem az patavatsız kendisi düşünmeden konuşuyor hep morelimi bozdu ben asla kimsenin yüzüyle saglık sorunuyla dalga gecmem öyle bi insan olmadım çok şükür ama eşimin annesinin böyle davranması hoşuma gitmedi Allah kalbine iç güzelik versin nediyimki
Hat90 [silindi] canım üzme kendini söyleyen ayıp etmiş zaten hassas dönemdeyiz vücudumuz değişti her anlamda üzerimde bu değişiklikte rağmen sorumluluklarımız var işimiz gücümüz evimiz çocuğumuz eşimiz 40 parça gibiyiz bir de böyle laflar hiç hoş değil boş ver sen duyma kim dedi ise Allah görüyor halimizi . Hamilelikten sonra herşey güzelleşiyor kolaylaşıyor ama bu anları da güzel hatırlamak lazım
Crn_32 [silindi] haklısın canım insanlar çok kötü olmuş önüne gelenleri söyliyebilceklerini sanıyorlar ama umursamıyorum artık çünkü ben karnımda bir evlat taşıyorum dünyanın en güzel duygusu güzelligi bu bence 😊
gokcekocyigit07 Ayyy hiç takılmam böyle şeylere şükürler olsun hamile kalabiliyoruz, bebeklerimiz de iyi gerisi konuşsun dursun, kulak asma salla 😉
Crn_32 Sevilss okadarını diyemem canım eşimin annesi ama bidaha böyle şeyler derse düzgün bi şekilde uyarıcam yaptıgının ayıp oldugunu sölicem çünkü dur durak bilmiyor malesef kadın sürekli bişeyler diyor 😑
aslininbebegi22 Crn_32 bu konuda gerçekten çevre ağzına geleni konuşuyor kendi yorumlarını yaparken bu kadın hamile üzülürmü etkilenir mi demek yok. Herkese ağzının payını verin bu bir süreç hem de mucizevi bir şey birçok insan anne olmak için milyarlarını veriyor en önemlisi Allah aratmasın sağlıklı doğsun demek varken ağzı olan konuşuyor malesef. Sadece sizi anlayan insanlarla aynı ortamda bulunun gerekirse covid var kimseyle görüşmüyorum artık deyin ben öyle yapıyorum. Cinsiyet konusunda bile öyleler yok çillendin leken var kızın olacak yok oran büyümüş erkek olacak yok çok kilo almışsın yok hiç kilo almadın bebeğin beslenmiyor heralde. Herkese kulaklarınızı tıkamaya çalışın hala konuşana cevabını verin geçin. Sinir oluyorum böyle insanlara.
Sevilss Crn_32 Niye kendi hamile gelinine alınacağını bile bile bu lafı diyor uatanmıyor da hep utanan biz oluyoruz acaba
Crn_32 Sevilss okadar haklısın ki canım aman biz altan alalım büyügümüzdür diye hep sustuk saygıda kusur etmedik ama yine kötü gelinler olduk yeri geldimi sesini cıkarcan ki herkes haddini bilsin bundan sonra desin bişey uyarıcam altan alamam artık bir degil iki degil ya insan da az düşünce olur ama yok benim kayınvalidede düşünce ne gezer
Crcs Crn_32 hamile kadına değil hicbir insana o vücudu ile ilgili sormadıkça fikir beyan edilmez bence. Halsizlik. Sıkmayın canınızı dediginiz gibi kimin ne olduğunu görmüş olursunuz.
Mavi34 Crn_32 benimde.yuzum.leke doldu gebelikte ve aynaya bakınca baya çirkin gorunuyor bazı kişiler görünce ay ne kadar lekelemişsin diyor ama hiçte alınmıyorum. Gebelikte olacak şeyler bunlar bence gücenme kafana hic takma
Littlespy Crn_32 bana da çok kişi dedi üzüldüm çok fazla kafaya taktım falan ama sonra bir sürü sağlık problemi çıkınca amaann dedim keşke tek sorunum leke olsaydı 🥲 doğumdan sonra geçecek zaten dert etmeyin kimseye de kulak asmayın 🙃
Crn_32 Littlespy geçmiş olsun canım dikkat et kendine takmıyorum bende fazla üzülmemeye calışıyorum sende takma boşver millet herşeyi der malesef
Littlespy Crn_32 aynen hepsinin de kafasından bir sürü ses çıkıyor😬 asıl doğumdan sonra kafayı yedirtecekler 🥲😂