Mrymmmmmm Kızlar bebeğimin odası için halı alacağım. Tavsiye edecegiz bir yer var mı. Kaliteli bisey olsun istiyorum
meleklerimveben Mrymmmmmm ben dolce vita “mono” kilim aldım hiç tüy çıkarmıyor antibakteriyel cok memnunum
Ayln1613 Mrymmmmmm çilek odasından aldım ben gayet güzel ve kaliteli bir bakın derim internet sitesinde ki modellerine
fatmakolay Hepsiburadadan bebişim halı sayfasından aldım çok güzel geldi fiyat da normal çok üçüm değildi