Buketygz ah ah 17+4 de sizin gibiyim. Prilam, zofer fayda etmedi. Sabahları başımda çubuk bulunduruyodum. Onuda kusuyodum . Sadece ekmek arasına sert beyaz peynir yiyorum. Tok tutuyo. Geçmesini falan beklemiyorum artık. Bulantı sonsuza kadar geçmeyecek sanırım. İlk 3 ay bebek senin depondan beslenir korkma demişti doktorum. Şimdi ölmeyecek kadar bişiler yiyorum. Umarım besleniyodur. Ama bu hastalık hali beni mafetti🥺