Merhaba kızlar ben 9 haftalık hamileyim ve son 2 buçuk haftadır gram bir şey yiyemiyorum. Bırakın kokusunu aklımdan bile geçirsem yemeği midem kalkıyo :( artık açlıktan tansıyonum ve kan şekerim düşüyor gözlerim kararıyo bayılacakmış gibi oluyorum, halimde kalmadı sürekli yatıyorum hiç haraket etmeye gücüm yok.. geçer geçer dedim ama yok bu bulantının geçiçeği yok karnım çok aç ama bir lokma bir şey yiyemiyorum.. böyle bir hamilelik geçiren oldu mu aranızda, bana tavsiye edebileceğiniz bir şeyler var mı? En azından yerimden kalkabileyim, bebeğimde böyle beslenmiyormuş gelişmiyormuş gibi hissediyorum ben aç kaldıkca :(