EgeS hayır oluyor ama şöyle oluyor bebek babanın kanını taşıyorsa sıkıntı düşüğe sebep. Eğer annenin kanını taşıyor ise sıkıntı olmaz diye biliyorum ben ilk dusugumu bu yüzden yaptım ben devlette idim yine kanama leke filan geldi. Hemen acile gittim ve bana yatış verdiler bir hafta gözlemlendim daha sonra ise sürekli kan aldılar ve hatta kan uyuşmazlığı iğnesini yaptılar hemşire geldi her gece progosteran verdi fitil yolu ile al dedi tamam dedim iğneden sonra kanamam düzeldi. Olmadı az az geldi sonra progosteran kullandım ve receteme de yazmış progesteron diye aldık eczaneden bir ay boyunca aynı saatte fitil olarak kullandım beb gece kullaniyordum 23.00 gibi ondan sonra kalkamıyordum yatıyordum ayağa kalkınca baş dönmesi mide bulantısı yapabiliyordu çünkü