Eylul_gunesi Gebelik varmıdır ikinci çizgi bu şekil de çıktı .? https://resimyukle.io/r/7WytqVcXUz https://resimyukle.io/r/7WytqVcXUz
Hilkatkaradagli Eylul_gunesi Olmayınca hiç çıkmıyor cnm var bence gözünüz aydın :) Benimde biri böyle çıkmıştı 👍
gokcekocyigit07 Yaa aynı testle aynı silik çizgi ile öğrendim bende hadi hayırlısı, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 🥰🤲🥳 kan ver koş ve haber et 🤗
Gamze1313 Hadi hayırlı olsun sağlıkla alırsın ins bnmde böle çıktı var canım hamilesin kan ver kısa sürede 😊
Eylul_gunesi Duruliyaninannesi Elahifa Oykum_23 Sksksksks Mom3834 umutluanneadayi Ayse_ayhan12 yesilkelebek sumeyraballl BerayAzra Nzlozkn Nurhanci Nehir-Poyraz Merveselimmm kızlarrrrr hamileyimmmmmm
Eylul_gunesi Ayy inşallah öyledir 6 aydır bu anı bekliyorum şimdi test vermeye gidiyorum 1.5 2. Saate çıkar dediler
Eylul_gunesi Nzlozkn ayy inşallah öyledir diyorlar fazla idraradan da çıkmıştır ama pakette 5 sn yazıyordu saydım 5 sn çektim hemen umarım o tarz birşey değildir
Nzlozkn Eylul_gunesi sanmıyorum canım var olmasaydı hiç çıkmazdı kuruma falan da degil yani kendimden biliyorum benim ilk yaptığım testte hamile oldugumu kanda öğrendim inanmadım gittim erken gebelik testi aldım onda bile bu kadar net degildi hayırlı haberlerini bekliyorum ♥️
umutluanneadayi Eylul_gunesi yaaa çokkkk mutlu oldum sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah balım kendimin olmuş gibi sevindim ☺️♥️
Nurhanci Eylul_gunesi bende aynı testle öĝrendim silik olur zaten gebelik yeni oldugu icin iciniz rahat olsun %99 dogru sonuc veriyo testler
MiniMiniKus Eylul_gunesi Benimde silik çizgiydi sonrasında kan testi yaptırmaya gitmiştim ama kesin olsun diye Bence sende bi git ama hayırlı olsun şimdiden 🎀