Kız arkadaşım var pataloji bölümünde stajer ve oluyor devlet yurtları nöbetci yerinde kalıyor suan ay sonu cıkartılcak. Ve bir apart uyguna bir yer arıyorum sabahtan beri bulamadım tanıdığınız bir yer varmı yardımcı olun 1000 alıyor. Ama aldığının yarısı yola ve yemege gidiyor. 500 veya 650 olur