Minik_kalplim_ Merve_trnn ben orayı hiç sevmiyorum bikaç kere gittim sadece heleki doğum kısmı çok kalabalık yakınım ama gitmiyorum
Merve_trnn ruveyda14 Hastaneyle ilgili hiç bir bilgim yok. Eğer muayene olan veya doğum yapan var ise tecrübelerini bekliyorum