@[silindi] bi kızı var ama ikinci olmuyor.
Bide bi oğlan takıntısı var ki sormayın.
Benimde ikinci oğlan olacağını öğrendi hayırlı olsun bile demedi. Evlat yani hepsi ayrım olurmu.ztn Gebeliğim kötü geçiyordu hiç arayıp sormadı.
Bide yeni araba aldıktan sonra yaptı 😢