Arkadaşlar 19 günlük bebeğim var. Göbeği düştü iki kere çok az kanadı dr götürdüm K vitamini yaptılar. Korkulacak bir şey yok dedi. Ama kuzum tuvaletini yaparken de gazını çıkarırken de kıpkırmızı oluyor ağlıyor gazı olduğu için mi acaba göbeğiyle alakası var mıdır . Üçüncü çocuğum ama ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyorum çok korkuyorum