Zeynepkocadag İlk hamileliğim ve bu güzel serüveni birlikte deneyimleyeceğim anneler sohbete beklemiyorsunuz birlikte bebişlerimizin serüvenini paylaşalım🥰
gamzosgamzos Zeynepkocadag son adete göre 22 nisan gosteriyor ama sezaryen olacagim icin ortalama 10 gun erken alirlar Rabbim nasip ederse 😊
Ruhsar35 Zeynepkocadag merhaba benimde 21 nisan gösteriyor son adetime göre inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız minnaklarımızı🥰🙏🏻
Zeynepkocadag teletabi olsun canım belki bizimde erken olabilir tahmini nisan olduğu için öyle yazdım 🥰
1fatosss gamzosgamzos benimde 23 nisan gösteriyor 🌸 siz kalp atışını dinlediniz mı bizi ayın 10 una çağırdı dr
gamzosgamzos Zeynepkocadag benim ikinci gebeligim canım ilk dogumum sezaryen oldugu icin buda mecbur oyle olacak ama kızımdada korktugum icin sezaryen olmustum 🙈
Zeynepkocadag gamzosgamzos benim ilk olduğu için çok aşırı heyecanlıyım sürekli doktora gitmek istiyorum 4 buçuk haftalığız keseyi yeni gördük kalp atışı ne zaman oluyor
gamzosgamzos Zeynepkocadag kızımın ultrasom resimlerine baktim dun hem bebek hem kalp atisi 6+4 te gorulmus 😊
Nuraltnts gamzosgamzos merhaba ultrason vajinal mı yapıldı benim doktorum uygun bulmuyor 6.haftada sadece kese göründü
Zeynepkocadag mommyciks bence doktora gitmek için bir kaç hafta bekle gözükmüyor çok küçük olduğu için ve insanın aklına binbir türlü şey geliyor acaba dış gebelik mi ne zaman göreceğim benim çok stresli geçmişti
mommyciks Zeynepkocadag çok haklısın canım benim 5. Gebeliğim bu . 1 oğlum 3 tane de düşüğüm var . Sürekli Dr kontrolunde olmam gerekiyor dün akşam lekelenmem başladı bugün gittim Dr a HCG artışına bakilicak . Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲
Aymilanin_kardesi Son adete göre benim de 21 Nisan görünüyor ama önceki sezeryanla buda erken gelir galiba 😊 38 de
Ruhsar35 Aymilanin_kardesi benim bakalım ne zaman olucak şuan adete göre 5 haftalık görülüyo ama kese görünmedi daha yumurtlamam geç olmuş büyük ihtimalle sizin göründümü keseniz☺️