cennetkokulum_ Merhaba güzel anneler bugün acaip göğüs ucunda kaşıntı var sizlerde de oluyor mu bu durum nasıl geçti kullandığınız bir krem vesaire falan var mı??
balarisi06 cennetkokulum_ bende de oluyor yağ sürünce geçiyor 👍 çatlaklar için bio oil almıştım onu sürüyorum heryerime sürmezsem kaşınıyorum
Merveidareci Ben papatya çayını kaynatıp soğutup fıs fıs kabın içe koyup sıkıyorum kaşıntımı alıp ve rahatlatıyor tavsiye ederimmmm
gokcekocyigit07 cennetkokulum_ evet öyle masrafa da gerek yok evden zeytinyağı da sürebilirsin işe yarıyor 🤭
Baloncuk41 Gecen aylarda cok oluyodu bebe yağı sürüyodum simdi olmuyo arada sızlıyo belki süt falan sızıyo ondan olmuyo son ayım hatta son günlerim