Aysekilic Kızlar yeni hastane cikisim çok güzel fakat kirlenir diye ebeye vermek istemiyorum bende eski yenidoğan tipine benziyen kıyafet var onu versem alırlar mı https://imgyukle.com/i/pF8z0 https://imgyukle.com/i/pF3aY
Mom54544 Aysekilic [url=https://www.hizliresim.com/n86skan][img]https://i.hizliresim.com/n86skan.jpeg[/img][/url] Ben bunu koydum çok satıldığını söyledi çalışan bayan arkadaşımda bundan koymuştu bunu giydirmislerdi
Sedakbyk Aysekilic 22 gun once dogum yaptim,bebegime bez uzun kollu body corap alt ust takim sapka ve eldiven giydirmislerdi.
Berfin2121 Aysekilic vala ben isimli hastane çıkışı yaptırdım sezeryan olcagım için foto çektircem hani muhakak kirlenir de yıkarsınız neden bukadar taktınız ki kirlenmesine
Guley_ Bebeğin ilk giyeceği kıyafetin beyaz olması iyi olurmuş benim hemşireye vericem hastane çıkışı bem beyaz 😀 kirlenirsede yıkarız artık ya 😇
Guley_ Aysekilic içine nasıl siniyosa canım sen bilirsin orda kirlenmese bile elbet kusucak kakasini falan yapicak mecbur kirlenicek😀