Ben 39+2′yim her zaman özele gittim ama devlette doğum düşünüyorum bugün devlete kayıdımı açtırdım ultrason bakildi hersey normal 38+5 ile uyumlu ciktim nst de sanci cikmadi normal dedi kan idrar verdim pazartesi gel dedi eğer o zamana kadar doğmazsa sezaryen istersem gün verilir mi acaba bilenler var mı?