Ben 17haftalık hamileyim 52 kiloyla başladım şuan 59 olmuşum bormalde de 34bedendim iştahımda hiç yok çok az yiyorum şaşırdım doktor hormonlardan dolayı yağlanmadır dedi.Riskli gebelik olduğu için spor da yapamıyorum ama çok korkuyorum inşallah düzgün kilo alırım.