Esrujj merhaba ben 6 senedir levotiron kullanıyorum. Şu an 9 haftalık hamileyim. Kullandığım doz zaten yüksek olduğu için doktorum beni endokrin uzmanına yönlendirdi değerim 7 çıktı normalin çok üzerinde. 2,5 altı olması isteniyor ilk trimester dönemi. İlaç kullanılmadğı takdirde düşük riski bebekte zeka geriliği ve doğumdan sonra oluşabilecek sarılık riskinin uzun sürme gibi pek çok ihtimal var. Dün itibariyle dozumu 125 olarak ayarladık umarım yeterli olur da düşer. Doktorlar ayarlayabileceği dozları kendileri ayarlıyor aksi takdirde dahiliye ya da Endokrine yönlendiriyorlar sizi.