Erva4104 Çekinerek soruyorum kizlar benimle aynı durumu yaşayan varmi merak ediyorum 18 günlük anneyim normal doğum yaptım 2 3 saatte bir pedimi değiştirmeme rağmen gelen akinti af buyurun cok kotu kokuyor ya bi tek bende mi var bu durum ona göre acaba hastaneye mi gitsem enfeksiyon mu var da koku oluyor bilmiyorum
Esraali Erva4104 koku varsa görünün enfeksiyon olabilir saglıl ocagı na da heöisrenize de söyleyebilirsiniz
AIK_2255 Erva4104 korkma canım, hala endişelenme. Çünki 40 gün bir anlamı yok. Bende de öyledi. Ateşin yoksa, kanaman çoook aşırı, açık kırmızı değilse, bekle.
Erva4104 AIK_2255 sagolun yok kanamam normal ama iste leş gibi kokuyor afedersiniz kendim bile tiksiniyorum ya
AIK_2255 Erva4104 bende hatta 3ay sonra da koku vardı, kan yoktu tabii ki. 10gün fitil kullandım geçti
AIK_2255 Erva4104 evet, ben 3ay sonra kokudan şikayetçi oldum. O da kaşıntı varmı diğe sordu, yok dedim. Gilekon isimli fitildi. Fena kokar, belki de hassas insanlarız. Vallahi kendimden utandırıyordu. Kocama bana yaklaşma diyordum. Normal doğummu?
Erva4104 AIK_2255 evet normal doğum oldu çok şükür fakat yırtık ve kesi cok oldu malesef bebek eliyle geldiği icin