Ben kızıma 1 yaşına geldiğinde aldım ohlala modeli. Öncesinde travel sistem kullandım bir yıl. Ama ohlala tam yatan konforlu bir araba olduğu için doğumdan itibaren çok rahat kullanılabilir. Şuan ikinci kızıma hamileyim elimdeki iki arabayı satarak ohlala’nın ikiz modelini almayı düşünüyorum. Hem yeni doğan bebeğim hemde büyük kızım rahat edecektir eminim. 🥰