Mslali hmm anladım canım ben trakya özele gidiyorum doktorumdan çok memenunum selda hanım. Hamileliğimin başında gittim devlete iki doktora göründüm ikisi de sağolsun pişman etti gittiğime. Ayşegül hanıma gitmedim memnunsun bi sıkıntı yok yani eşini falan alıyo mu içeri benim gittiğim doktorlar iki üç kişi beraber alıyo içeri ayşegül hanım nasıl o konuda?